Aneb, proč je partnerem letošního Brno Bold právě Visualbook
Ono se to nezdá, ale klientovi často v moment odevzdání začínají krušné časy — musí zajistit, aby se nový vizuál začal správně používat. Kontext se mění — s vizuálem najednou pracuje mnohem víc lidí, často o mimo firmu. Občas si někdo zvesela do „své“ grafiky něco přidá, něco upraví, občas se s vizuálem setká junior, kterému to prostě moc nejde. No, a za pár měsíců, světe div se, vám z vizuálu zůstane kůlnička na dříví.
A vy, designér, na to jen smutně koukáte. A víte, že je to tak trochu i vaše chyba.
Jakto? Možná jste se s klientem měli domluvit na supervizi. Možná jste jen nedodali kompletní logopack. Možná jste se spoléhali na to, že manuál v pdf uložený někde na firemním disku bude stačit. Možná jste byli přesvědčení, že to grafici u klienta prostě zvládnou a že se potřebné informace k lidem do tiskáren a médií prostě nějak dostanou.
Nedostanou, nou, nou, nou. Tam, kde nejsou jasně daná pravidla, která jsou zároveň jednoduše kdykoliv a odkudkoliv dostupná a stále aktuální, tam není konzistence a tam začíná rozklad. Designér musí minimalizovat rizika.
Jirka už roky vyvíjí službu, která vizuál a s ním spojená pravidla používání dostane k veřejnosti co nejefektivněji a bez zbytečného zkreslení.
Ten je veřejně dostupný online. Kdykoliv. Z notebooku i mobilu, na jedno kliknutí. Jakákoliv změna se okamžitě projeví a všichni pracují s nejnovějšími podklady.
Většinu požadavků na grafické podklady klient odbaví zasláním jediného odkazu. Bez ohledu na to, zda ví, co je CMYK nebo formát svg.
Tedy bez měsíčních poplatků. Visualbook můžete provozovat na libovolné vlastní (sub)doméně či intranetu.
Chcete-li, můžete mít k Visualbooku i zdrojová data a mít tak obsah plně pod kontrolou (přes Bootstrap Studio).
A v neposlední řadě je to reprezentativní vzhled — čisté a fukční zpracování také vypovídá o tom, jak se firma ke své komunikaci staví.
Na konferenci budete mít jedinečnou příležitost Jirku nejen vidět na pódiu, ale také s ním v průběhu celého dne cokoliv probrat, pobavit se o možnostech, zeptat se. Odchyťte si ho, bude pro vás k dispozici celý den.
Pořádá Bloomfield Brand Studio
Bloomfield s.r.o.
IČO: 14144514 / DIČ: CZ14144514