7/12/2023, Brno
9.00–22.00
KC Babylon, Kounicova 685/20, 602 00, Brno
No, vážně. Jsme designéři, stejně jako ty. Moc dobře víme, jaká témata jsou aktuální a na co při svojí práci narážíš. Podle toho taky tvoříme line-up a zveme řečníky. Takže ať se chceš něco nového naučit, nechat se nakopnout, nebo potkat nové lidi z oboru, jsi na správném místě.
Kdo s námi bude sdílet svoje know-how?
Creative Director, Co-founder @ Darwin & The Machines / LinkedIn
Líbivost je průměrnost aneb Jak na branding, který zvyšuje hodnotu?
Michal je angel investor a marketér, který se svým týmem byl u startu více než 200 značek, z nichž 170 i pojmenovali a 80 rebrandovali pro světové publikum. Bude mluvit o tom jak na design z pohledu člověka, který chce plnit cíle a nepotřebuje být chválený na sockách, ale doma.
Co znamená redesignovat značku se skutečně, ale skutečně globálním dopadem? Jak se poprat s technickými, ale třeba i kulturními aspekty takové mega-akce? Petra, jako jedna z nejpovolanějších, nás nechá nahlédnout pod pokličku redesignu vizuálního stylu Škoda a také jeho aplikace po celém světě.
Creative/Art/Design director / Vysoká škola života / LinkedIn
Nejsme ve svém pohledu na kreativitu a reklamu zbytečně omezení malým českým trhem? S Pavlem prozkoumáme, jak se dělá reklama v Česku světově. Jak se řídí kreativní oddělení v zahraničních agenturách a jaké to je jít potom na volnou nohu a aplikovat podobný přístup „doma“. A třeba i to, jak může dobrý copywriter vystřelit kvalitu naší práce ještě o level výš.
Brand / Product / Service Designérka @ blunarova.com & WE3.co / LinkedIn
Pixely & Profit: Kariérní modely pro novou éru. Jaké socioekonomické a technologické trendy ovlivňují to, jak designéři pracují? Práce na plný úvazek nebo na volné noze - jaké alternativy existují? Jak přemýšlet kreativně nejen o tom, jak ovládnout Figmu, ale i tom, s kým, jak a za kolik děláme svou práci? Dá se designem zbohatnout? Změnit svět? Živit se až do důchodu? Charlota představí trendy ze zahraničí, které brzy dorazí i k nám.
Digital storyteller a kreativní duše @losekoot.cz / LinkedIn
Největší překážkou v životě kreativce je kreativec. Jak v rámci kreativního procesu vyhrát boj sám se sebou? Jak si (kreativně) nepřekážet? Co dělat, když zjistíte, že jste se na místo, kde jste, nedostali díky sobě, ale sobě navzdory?
CEO & Founder @ House of Řezáč / LinkedIn
Co znamená spojení „dobrý (grafický) designér“ dnes a co bude znamenat za několik let? Jak změní AI naši práci? Převezme všechny kreativní činnosti? Budeme potřeba? Co dělat, abychom našim klientům stále přinášeli maximální přidanou hodnotu? S Janem, věříme, najdeme odpovědi!
Ilustrátorka a Founder @ PuraVida Shop / LinkedIn
Petra (aka Petruccya) je milovnice umění, vášnivá ilustrátorka, (kdysi) holka z agentury, dnes ale mimojiné i úspěšná podnikatelka. Jak jít za svým snem, kvůli kterému třeba úplně změníte směr svojí kariéry?
Komunikace. Žádné dlouhé filosofování. Koncentrovaná přednáška plná praktických tipů pro freelancery, art directory i accounty. Ovládněme komunikaci v psané i mluvené formě. Synchronně i asynchronně. Směrem ke klientům i k týmu. Není to jen o slovech. Jakou formou komunikovat, co přesně sdělit, kdy nebo proč (a jestli vůbec!) Jste připraveni zvednout potenciál své komunikační hry?
Senior UX Designer @ Oracle & Lektorka @ #HolkyzMarketingu / LinkedIn
Figma je oblíbený nástroj nejen UX/UI, ale také grafických designérů. Využíváme ale její potenciál na maximum? Klára s námi probere pokročilé možnosti Figmy — jak při práci ve větších týmech, tak třeba i pro pokročilé prototypování.
Graffiti a streetart — jak toto umění/neumění ovlivňuje současnou scénu grafického designu? Jak se jimi můžeme inspirovat a co nám nabízí?
Komunita / Kurátorství obsahu / Propojování @KUMST Brno / LinkedIn
Jak v rámci Brna a celého Jihomoravského kraje funguje kreativní hub KUMST, co všechno pod jeho hlavičkou probíhá a jak pomáhá růst kreativnímu odvětví?
„Odnesl jsem si spoustu zážitků, pozitivity, motivace a byla to naprostá pecka, jak už jsem zde psal, nechápu jak jsem mohl celej den hltat každou informaci a ještě se u toho bavit a vlastně si to všechno díky tomu nadhledu pamatovat. Díky že jste mě naučili něco nového, díky že jste se rozhodli tak skvělou konferenci uspořádat. Velké díky všem speakerům, který musela vybírat nějaká pozitivní AI, jinak snad není možný aby se takhle všichni sešli. Díky za konferenci pro introverty!“
Je super, že jste šli do organizace této konference. Podobné akce v ČR chybí a vy jste se toho ujali na skvělé úrovni. Bylo to super a je za tím vidět spousta práce a energie. Moc díky, příští rok jdu zas
„Díky moc za tuhle konferenci! Už mě nebavilo jezdit jen na marketingové. Její zaměření tady chybělo. Byl to první ročník, ale určitě ne poslední! Skvělý výběr témat napříč širokým spektrem, který dnešní grafici, kreativci a tvůrci řeší. Laťka vysoko, kostky vrženy.“
Díky za tento počin šitý grafickým designérům a freelancerům na míru :) moc potěšilo :)
Prosím klidně dvakrát ročně a hlavně nepřestávejte! ♥ První ročník nasadil laťku podle mě hodně vysoko. Těším se na příště!
Já ČUMÍM to jako co GRAFIK to RÉTOR JAK HOVADO!!!!!
Vnímáme vaši zpětnou vazbu z loňska a letošní Brno Bold bude ve větších prostorech brněnského Babylonu, kam se nás vejde přes 500. Super sál a mnohem větší zázemí a kapacita v podstatě všeho.
Vyřešili jsme to za vás, drobné můžete nechat doma — kompletní občerstvení po celou konferenci máte nyní v ceně lístku. A čekají vás těžké váhy brněnské gastro scény: Industra Coffee a Bratrs bistro!
Rozhodli jsme se rozšířit, jak to říct, networkingové možnosti a konferenci jsme prodloužili o afterparty. Vstup opět v ceně lístku.
Na fakturu? Umíme.
Stačí po nákupu napsat na info@smsticket.cz — pošlou.
Není nad to začít den skvělou kávou od Industra.coffee, která je po celý den v ceně.
Jan Řezáč
Co znamená spojení „dobrý (grafický) designér“ dnes a co bude znamenat za několik let? Jak změní AI naši práci?
Pavel Fuksa
Nejsme ve svém pohledu na kreativitu a reklamu zbytečně omezení malým českým trhem?
Petra Bartoňková
Jak jít za svým snem, kvůli kterému třeba úplně změníte směr svojí kariéry?
Barbora Netopilová
KUMST: kreativitou ke komunitě aneb jak to na KUMSTu děláme
Bratrs bistro už pro vás budou mít nachystaný oběd. Umíme vege/vegan, umíme maso. No a pak poobědové espresso a nové kontakty?
Michal Pastier
Jak na design z pohledu člověka, který chce plit cíle a nepotřebuje být chválený na sockách, ale doma?
Michael Petrus
Ovládněme komunikaci v psané i mluvené formě. Synchronně i asynchronně. Směrem ke klientům i k týmu.
Michelle Losekoot
Největší překážkou v životě kreativce je kreativec. Jak v rámci kreativního procesu vyhrát boj sám se sebou?
Stanislav Apoka Bílek
Když se stal v roce 1995 součástí prvních kroků Brněnské graffiti scény, netušil, jaký příběh tím začne.
Jasně, Industra. No a první odvážlivci si můžou nabídnout víno nebo něco ostřejšího od kluků z Kolagenu.
Petra Mackeová + Pavel Plíhal (Škoda Auto a.s.)
Co znamená redesignovat značku se skutečně, ale skutečně globálním dopadem?
Charlota Blunárová
Pixely & Profit: Jak si proaktivně a kreativně nadesignovat svoji kariéru a které trendy nezaspat?
Klára Scholleová
Figma je oblíbený nástroj nejen UX/UI, ale také grafických designérů. Využíváme ale její potenciál na maximum?
Ká jako ketamin! Dé jako dluhy! A jaké legendární hlášky naskočí vám? Komu se nechce rok čekat v pořadníku a ještě si zasoutěžit s oborovými otázkami, má šanci! Přihlašovat se budete moci přímo v den konference. Těšíme!
Tuc, tuc, čau, čau, ňam, ňam, glo, glo. Takhle asi ve zkratce. Po celém dni zasloužené uvolnění a pohoda!
My už se nemůžeme dočkat!
Na fakturu? Umíme.
Stačí po nákupu napsat na info@smsticket.cz — pošlou.
Pořádá Bloomfield Brand Studio
Bloomfield s.r.o.
IČO: 14144514 / DIČ: CZ14144514